تیر ۴, ۱۴۰۳

اسکنر تصویری⚡️EXP6000⚡️

اسکنر تصویری EXP6000

اسکنر تصویری eXp6000 برای بالاترین نیازها

اسکنر تصویری زمینی و فلزیاب eXp 6000 یکی از ابزارهای ممتاز OKM برای کشف گنج، فلزیاب ها، باستان شناسان، کاوشگران، جویندگان طلا و نقشه برداران است.

این ردیاب کاملا بی سیم بوده و از طریق صفحه نمایش لمسی، عینک ویدئویی یا لپ تاپ قابل کنترل است. این اولین اسکنر تصویری زمینی سه بعدی جهان است که از کاوشگر تلسکوپی خلاقانه OKM استفاده می کند که می تواند تا ۱۲۴ سانتی متر (۴ فوت) گسترش یابد.

 

استفاده از واحد کنترل با صفحه نمایش لمسی و رابط گرافیکی چند زبانه بسیار آسان است. طرح‌بندی‌های مختلف و تنظیم خودکار روشنایی به کاربر این امکان را می‌دهد که فلزیاب را حتی در شرایط مختلف نور محیطی به طور موثر کار کند.

 

okm exp 6000

صفحه نمایش رنگی و لمسی eXp 6000

استفاده از واحد کنترل با صفحه نمایش لمسی و رابط کاربری گرافیکی چند زبانه (GUI) با طرح بندی های مختلف و کنترل خودکار روشنایی بسیار آسان است.

مجموعه میله تلسکوپی

کاوشگرهای اندازه گیری eXp 6000 از WiFi برای ایجاد یک اتصال داده بی سیم به آشکارساز سه بعدی استفاده می کنند. مونتاژ دستگاه بسیار آسان است. سیستم اسکن زمین عمدتاً شامل موارد زیر است:

کاوشگر تلسکوپی:

این کاوشگر اندازه گیری تازه اختراع شده را می توان از ۵۰ تا ۱۲۰ سانتی متر گسترش داد و کاملاً برای اسکن حتی مناطق بزرگ و همچنین میدان های کوچک طراحی شده است. از این پس جویندگان گنج نیازی به حمل کاوشگرهای زیادی در اندازه های مختلف ندارند.

سوپر سنسور:

این پراب اندازه گیری زمین تخصصی یکی از بهترین لوازم جانبی اسکنر زمین در بازار است. با استفاده از این آنتن، تشخیص و پین زدن اجسام مدفون به راحتی امکان پذیر است.

سنسور تونل:
این کاوشگر اندازه‌گیری را می‌توان روی فلزیاب سه بعدی نصب کرد تا تونل‌ها، اتاق‌ها، زیرزمین‌ها، پناهگاه‌ها، غارها و بسیاری دیگر از اهداف غار را شناسایی کند.

سنسور LiveStream:
این کاوشگر اسکن زمینی داده های اندازه گیری را مستقیماً بر روی صفحه نمایش eXp 6000 پخش می کند تا اشیاء زیرزمینی را “زنده” ببیند. بنابراین اپراتور اسکنر زمینی سه بعدی می تواند به سرعت یک منطقه بزرگ را برای یافتن اهداف بالقوه زیر زمین بررسی کند.

 

عینک ویدیویی اندروید

صرف نظر از صفحه لمسی، اپراتور اسکنر زمینی eXp 6000 می تواند فلزیاب را با هر عینک چشمی اندرویدی یا تبلت اندرویدی نیز کنترل کند. دستگاه های اندرویدی را می توان برای جایگزینی صفحه نمایش و همچنین اجازه دادن به کاربران اضافی برای مشاهده یا مشاهده بررسی های زمینی سه بعدی اپراتورها استفاده کرد.

رابط کاربری چند زبانه

رابط کاربری چندزبانه و کاوشگرهای اندازه‌گیری بی‌سیم امکان عملکرد آسان فلزیاب سه بعدی eXp 6000 را فراهم می‌کند. علاوه بر این، اسکنر زمینی از نرم‌افزار Visualizer 3D برای تجزیه و تحلیل تصاویر اسکن گرافیکی برای اشیاء شناسایی‌شده و تعیین عمق و ابعاد اهداف زیرزمینی مانند مصنوعات باستانی، گران‌بها استفاده می‌کند. گنجینه ها و اقلام تاریخی

 

عصای تلسکوپی را می توان در چند مرحله ساده با قد کاربر تنظیم کرد. تکیه گاه آن به پدهای اضافی برای ارگونومی بیشتر در طول جستجوی گنج مجهز شده است. در انتهای پایینی، کاوشگرها به سرعت و به راحتی با یک اتصال دهنده مغناطیسی سوار می شوند.


پروب های قابل تعویض برای مصارف مختلف

مانند بسیاری از کاربردهای مصرفی و فنی با کیفیت بالا، اسکنر تصویری eXp 6000 از کربن ساخته شده است. این ماده بسیار سفت و سبک وزن، استفاده از این ردیاب سبک را برای جویندگان گنج آسان تر می کند. علاوه بر این، پروب ها یک اتصال داده بی سیم با گنج یاب برقرار می کنند تا داده های اسکن را مستقیماً به واحد کنترل ارسال کنند

کاوشگر تلسکوپی

این کاوشگر نوآورانه را می توان تا ۱۲۴ سانتی متر (۴ فوت) گسترش داد و برای اسکن مناطق بزرگ و باریک کاملاً طراحی شده است. بنابراین، جویندگان گنج تنها به یک کاوشگر نیاز دارند و نیازی به حمل لوازم اضافی ندارند.

 

سوپر سنسور

این کاوشگر تخصصی خاک سنجی یکی از بهترین لوازم جانبی اسکنر خاک در بازار است. با استفاده از این آنتن، تشخیص و مکان یابی اجسام مدفون به راحتی امکان پذیر است.

 

حسگر جهت یابی به جستجوگران گنج کمک می کند تا کاوشگر را در حین اندازه گیری به درستی نگه دارند. یک نماد روی صفحه و یک سیگنال صوتی متغیر به محض اینکه کاوشگر در یک زاویه فرسوده نگه داشته شود هشدار می دهد. فقط جهت گیری صحیح پروب اندازه گیری قابل اعتماد را تضمین می کند.

حالت های مختلف عملکرد برای برنامه های حرفه ای

منوی دستی اسکنر زمینی سه بعدی
رابط کاربری چند زبانه: استفاده آسان در بسیاری از زبان ها.

به عنوان یک آشکارساز پیشرفته، اسکنر تصویری حرفه ای eXp 6000 حالت های مختلف عملکرد را در یک دستگاه ارائه می دهد:

اسکن سه بعدی زمین
نشانگر سنجاق
اسکن مواد معدنی
اسکن زنده* (فقط با کاوشگر Real-Time/Live-Stream)
مغناطیس سنج
اسکن تونل* (فقط با کاوشگر تونل)

اسکنر تصویری

اسکنر تصویری

 

تجزیه و تحلیل سه بعدی از طریق نرم افزار تشخیص

گنج یاب اولین نمای کلی از داده های اسکن خود را مستقیماً روی صفحه نمایش واحد کنترل در طول فرآیند اندازه گیری دارد. پس از تکمیل و ذخیره اندازه گیری، کاربر یک نمایش گرافیکی از فیلد اسکن با اهداف کدگذاری شده رنگی دریافت می کند. این تصویر اسکن را می توان به صورت دو بعدی و سه بعدی مشاهده کرد و همچنین می توان مستقیماً روی صفحه لمسی واحد کنترل چرخانده و مقیاس بندی کرد

با استفاده از نرم‌افزار Visualizer 3D Studio Standard Edition ، داده‌های اندازه‌گیری جمع‌آوری‌شده را می‌توان با جزئیات در رایانه تجزیه و تحلیل کرد. بنابراین می توان عمق، موقعیت و اندازه اشیاء هدف را تعیین کرد و اشیاء قابل توجه را با یادداشت تکمیل کرد.

لوازم جانبی اختیاری اسکنر تصویری: تبلت اندروید، لپ تاپ ویندوزی و پاور پک

تبلت اندرویدی و لپ تاپ ویندوزی را می توان علاوه بر واحد کنترل استفاده کرد و به سایر کاربران اجازه می دهد در حین اسکن، نظرسنجی های میدانی سه بعدی را مشاهده کنند. علاوه بر این، لپ تاپ ویندوزی با نرم افزار تشخیص Visualizer 3D Studio نصب شده امکان تجزیه و تحلیل دقیق تصاویر اسکن شده را فراهم می کند.

 

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 6 = 2

تماس مستقیم